كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
دیدار معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر با رییس بنیاد ایران شناسی شعبه بوشهر




 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهردرراستای برگزاری جشنواره مفاخر استانی دانشگاه پیام نور معاون این دانشگاه با رییس  بنیاد ایران شناسی شعبه  بوشهر دیدار کرد

در این دیدار معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر  گفت : این دانشگاه در راستای توسعه همه جانبه و کیفی در نظر دارد تقدیر از مفاخر علمی و فرهنگی را به عنوان یکی از اهداف خود قرار دهد به همین مناسبت دانشگاه پیام نور استان بوشهر در سال جاری میزبان برگزاری جشنواره مفاخر استانی شده است .

دکتر عباس جاهد جاه این جشنواره را  زمینه ای دانست تا ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مفاخر استانی شرایطی جهت آشنایی نسل جوان با تلاش گران عرصه علم و فرهنگ استان مهیا شود .

در ادامه رییس بنیاد ایران شناسی شعبه بوشهر  گفت: بنیاد ایران شناسی شعبه  بوشهر تاکنون بیش از صد نفر از مفاخر علمی ،فرهنگی و مشاهیر استان را به طور دقیق شناسایی کرده است

 دکتر عبدالکریم مشایخی افزود : بنیاد ایران شناسی آمادگی کامل  جهت همکاری با دانشگاه پیام نور در راستای  بزرگداشت مفاخر استانی را دارد .

وی تاکید کرد: بنیاد ایران شناسی استان بوشهر می تواند فرصت های تحقیقاتی را نیز جهت دانشجویان و اساتید علاقمند فراهم سازد و زمینه جذب آنان را مهیا نماید.

شایان ذکر است جشنواره تقدیر از مفاخر استانی در سال جاری تحصیلی به میزبانی دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار خواهد شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر