كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر دانشگاه پیام نور استان بوشهر در 280 رشته محل دانشجو می پذیرد. دکتر محمد رضا بحرانی: دانشگاه پیام نور استان بوشهر در دویست و هشتاد رشته محل در ده مرکز و واحد دانشجو می پذیرد


تا سی ویکم مرداد تمدید شد.
علاقمندان جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش یا به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند.sanjesh.org
مراکز بوشهر، برازجان ، شبانکاره ،گناوه، دیلم، خورموج ، اهرم ،دیر ، کنگان  و جم


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه گفت: این دانشگاه در حال حاضر دارای هشتاد رشته و گرایش تحصیلی در بخش های علوم پایه،علوم انسانی،فنی و مهندسی و هنر معماری و کشاورزی است که درقالب دویست هشتاد رشته محل در ده مرکز و واحد استان دایر می باشد.

 

دکتر محمد رضا بحرانی با اشاره به  رشته های پر متقاضی دانشگاهی گفت: اغلب این رشته ها در دانشگاه پیام نور استان بوشهر دایر می باشد که به عنوان مثال می توان به رشته‌های مهندسی برق، کامپیوتر، عمران، صنایع، مکانیک و معماری  حقوق، حسابداری و روانشناسی  اشاره کرد.

 

وی همچنین  به نیازهای استان درحوزه های نفت و گاز،نیروگاه اتمی،کشاورزی،پروژه های صنعتی ،بازرگانی و تجارت اشاره کرد و گفت:دردانشگاه پیام نور استان بوشهر متناسب با این نیازها رشته های تحصیلی وجود دارد که ازجمله می توان به رشته های مهندسی نفت و گاز، فیزیک هسته ای، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی و بازرگانی، متالوژی صنعتی،چندین گرایش رشته کشاورزی اشاره کرد .

 

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزود:  درحال حاضر با توجه به شروع انتخاب رشته کنکور سراسری  کسانی که موفق به ثبت نام درکنکور نیز نشده اند می توانند از طریق دفترچه بدون آزمون که براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل می باشد جهت انتخاب رشته دانشگاه پیام نور اقدام نمایند.

 

وی در خصوص مزیت های عمده دانشگاه پیام نور گفت: پذیرش براساس سوابق تحصیلی، پذیرش دانشجو در رشته های فنی ومهندسی،علوم پایه، علوم انسانی،هنر و معماری و کشاورزی، ارائه مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، تحصیل همزمان در دورشته تحصیلی ، امکان مهمان شدن دانشجو از همان ترم اول ، امکان ادامه تحصیل شاغلین، آموزش الکترونیکی و حضور اختیاری درکلاسها، امکان دانش آموختگی در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور با کمترین شهریه، امکان استفاده از تسهیلات وام دانشجویی، تخفیف شهریه برای نخبگان علمی ،فرهنگی و آموزشی و ورزشی، کیفیت بالای محتوای کتب درسی، امکان معادل سازی دروس گذرانده شده سایر دانشگاه ها، امکان استفاده از آزمایشگاه های قطبی و مدرن، امکان انتخاب محل آزمون دریکی از پانصد مرکز و واحد دانشگاه پیام نور، برگزاری آزمون های پایان ترم به صورت کاغذی و الکترونیکی، بیشترین آمار قبولی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در دوره های تحصیلات تکمیلی از مزیت های تحصیل دراین دانشگاه است.

 

وی افزود: متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند از 23 الی۳۱ مرداد با مراجعه به سایت سنجش به آدرسsanjesh.org  نسبت به انتخاب رشته دانشگاه پیام نور اقدام نمایند.

 

همچنین جهت رفاه حال دواطلبین یکی از پایگاه های انتخاب رشته آموزش پرورش شهرستان بوشهر در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر دایر می باشد.




شماره تماس:07733557780


 لینک رشته های تحصیلی  مراکز و واحدهای استان بوشهر:
بوشهر

برازجان

اهرم

خورموج

دیر

کنگان

جم

شبانکاره

گناوه

دیلم

آدرس  و شماره تلفن مراکز و واحدها



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر