كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
دانشگاه پیام نور استان بوشهر میزبان پنج طرح فرهنگی ورزشی کشور در نیم سال آینده تحصیلی شد. مدیر فرهنگی و تربیت بدنی دنشگاه پیام نور استان بوشهر: تقویت مسائل فرهنگی و رشد و توسعه ورزش دانشجویان یکی از اهداف مهم دانشگاه پیام نور است .

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر مهدی زاهدی  گفت: یکی از اولویت های اصلی دانشگاه پیام نور استان بوشهر تقویت امور فرهنگی و فوق برنامه  وتربیت بدنی دانشگاه در کنار توسعه کیفی آموزش و پژوهش است.

زاهدی افزود: تاکید کرد: در سالی که به عنوان سال فرهنگ نامگذاری شده است یکی از وظایف اصلی دانشگاه پرورش و تقویت مسائل فرهنگی و دینی است و درصدد اجرای این امر در تمامی امور هستیم.

وی  ادامه داد : بی شک دانشگاه بدون مسائل فرهنگی و ورزش و صرفا با تکیه بر آموزش و پژوهش محیطی بی روح و کسالت آور است و امور فوق برنامه موجب افزایش بالندگی روحی و روانی دانشجویان خواهد شد .

مدیر فرهنگی و تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر   یاد آور شد در همین راستا دانشگاه پیام نور استان بوشهر در ترم های آینده تحصیلی علاوه بر اجرای برنامه های متعدد فرهنگی میزبان پنج طرح بزرگ فرهنگی ورزشی کشور نیز می باشد.

وی در همین خصوص تشریح کرد یکی از مسائل که دانشگاه پیام نور همواره به آن تاکید دارد اجرای طرح مهندسی فرهنگی است که دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر قصد دارد در ترم تحصیلی مهر ماه این طرح را به صورت آزمایشی برگزار نماید. در این طرح برای دوره چهارساله حضور دانشجویان برنامه های متعدد و متنوعی متناسب با نیازهای دانشجو تعریف خواهد شد .

مهدی زاهدی از دیگر برنامه های کشوری این دانشگاه را برگزاری همایش سراسری نماز و  نیایش در آذر ماه سال 1393و همچنین برگزاری کرسی های متعدد آزاد اندیشی با حضور اساتید سرشناس کشور دانست .

وی افزود :جهت تقویت برنامه های تربیت بدنی دانشگاه  در دی ماه سال جاری  میزبان مسابقات شنای دانشجویان کشور خواهد بود و و میزبانی از اولین دوره مسابقات فوتسال ساحلی دانشجویان در  اسفند ماه از دیگر برنامه های این دانشگاه است.

زاهدی در ادامه  به دستاورد های فرهنگی سال گذشته این دانشگاه اشاره کرد و افزود:  افتتاح دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان به عنوان دهمین  دفتر نهاد در پیام نور  کل کشور و اولین دفتر نهاد در مرکز بین الملل عسلویه به عنوان اولین دفتر درتمام مراکز و واحدهای پیام نور کشور ، شرکت انجمن های علمی این دانشگاه در جشنواره ملی حرکت و  برگزیده شدن در این جشنواره  و دریافت لوح تقدیر از وزیر علوم و معاون فناوری رییس جمهور ،کسب رتبه برتر مسابقات کشوری سازه های ماکارونی در دو مرحله ،کسب رتبه اول و دوم ،سوم رشته های مختلف هجدهمین دوره مسابقات قرآنی دانشگاه پیام نور ،کسب رتبه برتر دانشجویی در طرح آموزش مجازی ضیافت اندیشه ،کسب عنوان برتر در میان گروه های اردوی جهادی بسیج دانشجویی  در میان دانشگاه های کشور ، از دستاوردهای فرهنگی این دانشگاه است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر