كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر بدنه دانشگاه‌ها نسبت به سند جامع علمی کشور اشراف ندارند. رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: در حالی که بدنه دانشگاه‌ها باید نسبت به سند جامع علمی کشور اشراف داشته باشند، بسیاری از مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها انگیزه و تمایلی برای اشراف و آگاهی دقیق و حتی اطلاع از این سند ندارند.

 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر دکتر  محمدرضا بحرانی در کارگاه گفتمان‌سازی نقشه جامع علمی کشور در استان بوشهر اظهار داشت: در حالی که بدنه دانشگاه‌ها باید نسبت به سند جامع علمی کشور اشراف داشته باشند، بسیاری از مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها انگیزه و تمایلی برای اشراف و آگاهی دقیق و حتی اطلاع از این سند ندارند.درسالهای اخیر نیاز جدی به یک سند توسعه هماهنگ مراکز آموزش عالی در استان ها وجود داشته است، زیرا گاهی سیستم های آموزشی دو دانشگاه آنقدر متفاوت است که گاهی در یک دانشگاه انضباط بسیار جدی در تهیه منابع  وبرگزاری آزمون و سایر موارد دیده می شود ولی دردانشگاه دیگر این مسایل بسیار کم رنگ است.

وی افزود:ضرورت همسویی و همگرایی هم در برنامه ریزی آموزشی هم در چشم انداز علمی کشور و بخصوص در تاثیر دانشگاه و نقش آموزش عالی در توسعه جامعه کاملا محسوس است و این خلا وجود داردو شاید اولین گام این است که اعضای هیات علمی آگاهی دقیقی نسبت به این سند داشته باشند. به همین منظور امروز کارگاه گفتمان سازی نقشه جامع علمی کشور با حضور دکتر حمیدرضا جعفریان، مدیرکل ترویج و گفتمان ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور وسایر اعضای هیات علمی دانشگاه های  به میزبانی دانشگاه پیام نور استان برگزارشد.

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر