كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر امروز جهاد اساسی دانشجویان جهاد علمی و پژوهشی است رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر: امروز جهاد اساسی دانشجویان جهاد علمی و پژوهشی و دانشگاه پیام نور با ویژگی‌های خاصی که دارد این فرصت را فراهم کرده که دانشجویان در عرصه علم و پژوهش و مسایل فرهنگی و اجتماعی فعال باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر  دکتر محمدرضا بحرانی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور بوشهر با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار دانشجویان در جامعه اظهار داشت: دانشجویان نقش مهمی در مناسبات سیاسی، اجتماعی و علمی جامعه دارند که در این بین دانشگاه پیام نور جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

وی با اشاره به وجود 11 واحد دانشگاهی پیام نور در استان بوشهر بیان کرد: در 11 واحد دانشگاهی پیام نور استان بوشهر 10 هزار و 150 دانشجو تحصیل می‌کنند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر با گرامیداشت روز دانشجو افزود: در 16 آذر دانشجویان شجاعانه در برابر دخالت‌های بیگانه اعتراض کردند  و به شهادت رسیدند.

 

دکتر بحرانی  با بیان اینکه امروز جهاد اساسی دانشجویان جهاد علمی و پژوهشی است گفت: دانشگاه پیام نور با ویژگی‌های خاصی که دارد این فرصت را فراهم کرده که دانشجویان در عرصه علم و پژوهش و مسایل فرهنگی و اجتماعی فعال باشند.

 

 وی از راه‌اندازی انجمن خیریه در دانشگاه پیام نور بوشهر خبر داد و  افزود: تشکل‌هایی مثل انجمن اسلامی دانشجویان و انجمن خیریه آوای نور در سال‌های اخیر در دانشگاه راه اندازی شده که نشان دهنده رویکرد جدید فضای سیاسی و اجتماعی دانشگاه است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه از انتقادات سازنده دانشجویان استقبال می‌کند تاکید کرد:از دانشجویان درخواست می‌شود این انتقادات را در قالب تشکل‌های منسجم دانشجویی ارائه کنند.

 

 وی با اشاره به فضای باز دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزود:فضای دانشگاه باز است و هرتشکلی در چارچوب قانون می‌تواند فعالیت خود را داشته باشد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر بیان کرد: فضای باز سیاسی و اجتماعی بر دانشگاه پیام نور استان بوشهر حاکم است و هرتشکلی در چارچوب قانون می‌تواند فعالیت خود را داشته باشد.

 

بحرانی با بیان اینکه روز دانشجو نشان دهنده جایگاه بزرگ قشر تحصیل کرده دانشگاهی در مناسبات سیاسی و اجتماعی کشور است تاکید کرد:در استان بوشهر زمینه فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی فراوانی وجود دارد و وظیفه دانشگاه و دانشجویان است که به این مهم توجه کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های علمی پژوهشی در دانشگاه پیام نور بوشهر از برگزاری استارتاپ نخل و خرما به عنوان یک رویداد کارآفرینی و مسابقات هوا وفضا به میزبانی این استان خبرداد و همچنین گفت این دانشگاه درخواست میزبانی از المپیاد ورزشی دانشجویان را هم داشته است.

 

گفتنی مراسم روز دانشجو  با حضور رئیس مرکز توسعه فناوری­‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری،دکتر اسماعیل قادری فر، استاندار و فرمانداربوشهر رییس دانشگاه پیامنور استان و رییس دانشگاه خلیج فارس و سایر مسئولان استان در دانشگاه پیامنور مرکز بوشهر برگزار شد.

 

در این برنامه همچنین پرسش پاسخ دانشجویان با مسولین نیز برگزارشد که استاندار، رئیس مرکز توسعه فناوری­‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری،رییس دانشگاه پیامنور استان و رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیامنور استان بوشهر به سوالات دانشجویان پاسخ گفتند و درپایان از دانشجویان برتر علمی فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر