كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهردر جمع روسای مراکز و واحدهای پیام نور استان تعامل دانشگاه پیام نور با بسیج دانشجویی تعامل سازنده و خوبی بوده است.


تعامل دانشگاه پیام نور با بسیج دانشجویی تعامل سازنده و خوبی بوده است.

 دیدار  مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر با روسای مرکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان در جمع روسای مراکز و واحدهای این دانشگاه گفت: در بسیج دانشجویی اصل تعامل و همکاری با دانشگاه یکی از اولولیت های اصلی ماست و تمام تلاش بسیج دانشجویی علاوه بر کوشش در جهت پیشبرد اهداف والای فرهنگی ،علمی، مذهبی ، سیاسی وغیره انطباق این فعالیت ها در چارچوب قوانین جاری دانشگاه است.

رضا آبشرینی با اشاره به تعامل بسیار خوبی که دانشگاه پیام نور با بسیج دانشجویی در سطح استان داشته است گفت: این تعامل سبب شده است که هم فعالیت های بسیج دانشجویی شتاب و پیشرفت بیشتری داشته باشد و هم اینکه دانشگاه بتواند از توانایی های جوانان بسیجی در رسیدن به اهداف فرهنگی و اجتماعی خود بهره ببرد.

در همین راستا وی به برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی و استقبال بسیار خوبی که در نقاط محروم از این اردوها شده اشاره کرد و گفت :اردوهای جهادی در جامعه نهادینه شده است و به کمک این اردوها هم می توان برخی از مشکلات نقاط محروم را ،هرچند که اندک هم باشد،مرتفع نمود و هم اینکه می توان دانشگاه پیام نور را به جامعه بهتر معرفی کرد.

رضا آبشرینی هم چنین بر لزوم توسعه کرسی های آزاد اندیشی و ایجاد فضای بحث و گفتگو و تعامل سازنده در بین دانشجویان در دانشگاه  تاکید کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر