كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
فرماندار بوشهر: دانشگاه پیام نور یکی از افتخارات شهرستان است. رییس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان بوشهر با فرماندار بوشهر دیدار و گفتگو کردند.





به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر  ریس این دانشگاه در این دیدار ضمن بیان خدمات دانشگاه پیام نور به جامعه اظهار داشت :یکی از معضلاتی که هم اکنون دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر با آن سرو کار دارد کمبود فضای آموزشی و فقدان زمین مناسب جهت توسعه این فضا است.

دکتر جلالیان افزود:با وجود اینکه هم اکنون هفت هزار دانشجو در مرکز بوشهر مشغول به تحصیل هستند اما فضای بسیار کمی دراین دانشگاه وجود دارد و این موضوع با وجود پیگیری های متعدد هنوز به نتیجه نرسیده است و دانشگاه در خواست همکاری بیشتری دراین زمینه دارد.

وی همچنین با تشریح رشته هایی که در مرکز بوشهر وجود دارد افزود:تعدادی از رشته این دانشگاه مربوط به رشته های فنی و مهندسی و هچنین علوم پایه  است که دانشگاه در خصوص کارگاه ها و آزمایشگاه های این رشته ها  سرمایه گذاری خوبی کرده است ولی هنوز نیاز به سرمایه و حمایت بیشتری دارد که امیدواریم مجموعه فرمانداری بتواند در این زمینه دانشگاه را حمایت نماید.

در این دیدار فرماندار بوشهر گفت:فعال شدن دانشگاه و رونق و توسعه کیفی آنها موجب پیشرفت و توسعه بیش از پیش جامعه خواهد شد.

ابراهیمی افزود: دانشگاه پیام نور یکی از افتخارات شهرستان است، هرچه دانشگاه ها فعال تر شوند مردم آگاه تر می شوند و به دنبال آن جامعه آگاه تر می شود و جامعه آگاه پیشرفت و توسعه را به دنبال دارد.

فرماندار بوشهر همچنین تاکید کرد در جهت حل مشکلات دانشگاه تلاش خواهد کرد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر