كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر اولین دوره مسابقات علمی پرتاب موشک های آبی در بوشهر برگزارشد مسابقه پرتاب موشک های آبی برای اولین بار در سطح استان ،به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزارشد.

a

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر گفت: مسابقات پرتاب موشک‌ های آبی با حضور بیش از 20 نفر در قالب 7 تیم از دانشگاه ‌های آزاد اسلامی  واحد بوشهر،، پیام ‌نور مرکز بوشهر،دانشگاه خلیج فارس، دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی   و دبستان مصلحیان به همت انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر  و با حمایت و همکاری امور فرهنگی برگزار شد.
فریبا ارژنگ نژاد افزود: این مسابقه به صورت دو مرحله ای پرتاب در طول و پرتاب در ارتفاع  برگزار شد که  سه تیم در مرحله پرتاب موشک که بیشترین مسافت را طی کنند انتخاب ‌شدند.
وی با بیان اینکه در مرحله پرتاب موشک‌ های آبی زاویه پرتاب در طول 45 درجه و در ارتفاع 90 درجه بوده است  گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور ، نشاط و انگیزه در میان دانشجویان و شناسایی خلاقیت‌ ها و توانمندی‌ های دانشجویان است.

در پایان این مسابقه تیم ALPHA از دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر با طول پرتاب 95 متر  و در ارتفاع 78/6 ثانیه، تیم PGU از دانشگاه خلیج با طول پرتاب 61 و در ارتفاع 5/5 ثانیه  و تیم سوم VOJTEK از دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر با طول پرتاب 90  و ارتفاع 6 ثانیه  به ترتیب اول تا سوم این مسابقه را از آن خود کردند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر