كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر: برگزاری اولین دوره تخصصی و آموزشی سیستم تجزیه و تحلیل و کنترل نقاط بحرانی سیستم تولید فریبا ارژنگ نژاد :اولین دوره تخصصی و آموزشی سیستم تجزیه و تحلیل و کنترل نقاط بحرانی در سیتم تولید، HACCP ، با محوریت اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزار می شود.

 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر دراین خصوص گفت: این کارگاه با تکیه برموضوع سیستم تجزیه و تحلیل و کنترل نقاط بحرانی درسیستم تولید است و دارای چهار محور اصلی که عبارتند از: آموزش اصول مدیریت کیفیت 9001ISO،آموزش مباحثی همچون تاریخچه و الزامات سیستم HACCP،آموزش تعیین نقاط و حدود بحرانی در فرایند تولید و اقدامات اصلاحی،آموزش چگونگی به صفر نزدیک کردن خطرات ناشی از عوامل بیولوژیکی،شیمیایی و فیزیکی.

فریبا ارژنگ نژاد افزود:گروه هدف این کارگاه آموزشی نمایندگان و تولیدکنندگان محصولات غذایی،مسئولین فنی،کارشناسان و دانشجویان رشته های مهندسی کشاورزی،علوم و صنایع غذایی،شیمی و تغذیه و بهداشت محیط هستند.

وی درخصوص مدرسین این کارگاه نیز گفت: مهندس رامین ناصحی فر،کارشناس ارشد و مدرس سازمان غذا و دارو و دکتر عباس مرشدی،مدرس دانشگاه های استان و کارشناس سازمان غذا و دارو مدرسین این کارگاه هستند.

فریبا ارژنگ نژاد افزود:این کارگاه آموزشی با همکاری سازمان غذا و دارو،سازمان جهاد کشاورزی،سازمان بسیج کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهرو اداره کل استاندار استان برگزار خواهد شد که مدت این  کارگاه آموزشی 15 ساعت است  و درپایان نیز گواهینامه به شرکت کنندگان اعطا  خواهد شد.

وی درپایان گفت: این کارگاه از 19 الی 21 آبان ماه برگزار می شود وعلاقمندان می توانند از یازدهم تا پانزدهم مهرماه جهت ثبت نام به دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر مراجعه نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر