كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
باهمکاری کادراجرایی مسابقات هوافضای دانشگاه پیام نور دانش آموزان بوشهری برای شرکت در مسابقات هوافضا آماده می شوند. کادراجریی دومین دوره مسابقات هوافضای دانشگاه پیام نور با حضور درمدارس مختلف به آموزش دانش آموزان می پردازند و آنان را با مباحث مختلف مسابقات هوا فضا آشنا می کنند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهرسرپرست دومین دوره مسابقات هوا فضای دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان  دانشگاه پیام نور مرکز بوشهربا حضور درمدارس استان  حوزه های مختلف مسابقات مثل ساخت گلایدر،موشک آبی،طراحی مفهومی پهباد و موشک های کاغذی را آموزش می دهند.

دکتر فاطمه کرم پور افزود:  از آنجا که فناوری هوافضا یکی از مهمترین دانش‌ها در مسیر توسعه کشور به شمار می‌رود، دردومین دوره مسابقات هوافضای دانشگاه پیام نور بخش دانش آموزی هم برگزارخواهد شد و هدف از حضور دانش آموزان دراین مسابقات  ترویج صنعت هوافضا و آشناسازی جامعه با این دانش، شکوفایی استعداد و خلاقیت دانش‌ آموزان  علاقمنداست.

وی دراین خصوص تشریح کرد: ایجاد و شکل‌دهی ارتباط نزدیک و مستقیم دانش‌آموزان با اساتید دانشگاه، تشویق به انجام کار گروهی میان دانشجویان و دانش آموزان، تجربه حضور در یک رقابت علمی و عملی سالم درقالب یک فعالیت پژوهشی از دیگر اهداف این برنامه است.

فاطمه کرم پور ادامه داد: ارائه آموزش لازم درمورد فکرکردن، تمرکز حواس، طرح سوال و حل مساله، تقویت زمینه بروز تفکر سیال و طرح سوالات ذهنی از سوی دانش آموزان، آشنا کردن با تصویر سازی ذهنی، تحریک حس کنجکاوی، تفکر و ابتکار عمل و تاکید برضرورت پرورش تفکرجهانی و تفکرخلاق در دانش آموزان از اهداف این دوره از مسابقات به شمار می‌رود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر