اخبار
1398/1/26 دوشنبهدرمرحله استانی جشنواره ورزش های همگانی وزارت علوم
دانشجوی پیام نور بوشهر رتبه اول مسابقات دارت را کسب کرد.
دانشجوی پیام نور بوشهر رتبه اول مسابقات دارت دانشجویی استان را کسب کرد و به جشنواره ورزش های همگانی  وزارت علوم راه یافت.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر مدیر تربیت بدنی این دانشگاه گفت:  محمد جواد لهسایی دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر موفق به کسب رتبه اول مسابقات دارت دانشجویی استان شد و مجوز حضور درمسابقات وزارت علوم را به دست آورد.

سید عادل میری افزود: در بخش دوبل پسران نیز تیم دارت دانشگاه پیام نور استان بوشهر متشکل از محمد جواد لهسایی و سید علی بصری رتبه سوم را کسب کردند.

وی افزود: در بخش دختران  تیم دارت این دانشگاه با حضور مریم بنافی و نسترن رئیسی رتبه دوم را کسب کرد و همچنین مریم بنافی رتبه دوم انفرادی دختران را نیزبه دست آورد.

میری درخصوص سایر مسابقات ورزش های همگانی وزارت علوم که درسطح استان بوشهر برگزار می شود گفت: مسابقات انتخابی جشنواره ورزشی های همگانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان از 25 فردین تا 12 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه ها مختلف استان برگزار می شود و دانشجویان در رشته های بسکتبال سه نفره،فریزبی،امادگی جسمانی،والیبال 4 نفره،هفت سنگ،طناب زنی،گل کوچک با هم به رقابت خواهند پرداخت. دانشگاه پیام نور استان هم میزبان مسابقات  گل کوچک خواهد بود.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر